U okviru Spectra d.o.o. posluje i firma Monitoring d.o.o. čija je osnovna delatnost daljinski kompjuterski nadzor objekata i vozila. Naš monitoring centar opremljen je po evropskim standardima i radi 24h. Centar za nadgledanje alarmnog sistema vrši prijem podataka od strane alarmne centrale, obrađuje ih u sistemu za automatsku obradu podataka i daje informaciju dežurnom operateru koji postupa u skladu sa propisanom procedurom i posebnim instrukcijama vlasnika alarmnog sistema.

MONITORING

Servisi za vraćanje ukradenih vozila

Zahvaljujući najsavremenijoj GPS i GSM tehnologiji Vaše vozilo može se locirati u svim državama Evrope. Postoji saradnja između 36 evrposkih država i njihovih monitoring centara koji su povezani u jednu mrežu. U toj mreži nalazi se i naš monitoring centar Monitoring d.o.o. Novi Sad. Ovu organizaciju omogućava evropski lider na polju zaštite vozila od krađe, kompanija Cobra Telematics i Cobra Automotive Technologies, čiji su partneri Monitoring d.o.o. i Spectra d.o.o.

Ukoliko vozilo nestane, ono se locira i prati od strane lokalnog monitoring centra koji u saradnji sa policijom radi na vraćanju vozila vlasniku. Naši operateri su na oprezu 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini i u slučaju alarmnog stanja kontaktiraju Vas na Vašem maternjem jeziku, gde god da se nalazite.

Servisi za nadzor vozila

Nadziranje Vašeg vozila u realnom vremenu omogućava Vam da smanjite troškove i povećate vrednost i kvalitet usluge Vaše kompanije. Pored nadzora, zahvaljujući brzom i preciznom lociranju, podacima o pravcu i brzini vozila, možete proceniti vreme stizanja na odredište.

Kroz različite vrste izveštaja postižete punu kontrolu faktora koji direktno utiču na profit Vaše kompanije. Monitoring d.o.o. Vam pruža uslugu korišćenja softvera i servera pomoću kojih nadzirete svoja poslovna vozila.

Servisi za nadzor poslovnih i stambenih objekata

Monitoring centar je u mogućnosti da prepozna sve vrste alarmnih i tehničkih signala:

  • Provala, pljačka, poplava, požar, detekcija opasnih gasova, pad napona, nestanak struje, kontrola pristupa zaposlenih lica, testiranje ispravnosti alarmnih sistema…

Po prijemu alarmnog signala operater izvršava sledeće procedure, u skladu sa vrstom alarmnog signala:

  • Kontaktira klijenta (poziv ili SMS), kontaktira lica koja je klijent ovlastio, kontaktira interventne ekipe, vatrogasce, hitnu pomoć ili policiju

​MORAMO DA SHVATIMO VAŽNOST PRIPREME ZA NEŽELJENE DOGAĐAJE.

PRIJAVI SE NA NOVOSTI